پاورپوینت درباره اتوکد [رایگان]

اگر قصد تدریس نرم افزار اتوکد را دارید و به دنبال یک پاورپوینت درباره اتوکد هستید پیشنهاد می کنیم پاور پورینت قرار داده شده در ادامه را که کاملا رایگان است و در 42 اسلاید، دستورات ضرورری اتوکد را پوشش داده است را دانلود نمایید.

حجم این فایل تنها 1.9 مگابایت می باشد.

دانلود پاورپورینت در مورد آموزش اتوکد

مختصری از نرم افزار اتوکد

نرم افزار AutoCAD یکی از مهمترین و پرکاربردترین نرم افزارهای طراحی های دو و سه بعدی و همچنین ترسیم فنی است. در واقع، وجود عبارت CAD در نام این نرم افزار مخففی است از عبارت Computer Aided Design به معنی طراحی به کمک نرم افزار است. البته در منابع مختلف دیگر CAD را بعنوان کلمه اختصاری عبارت Computer Aided Drafting و به معنای ترسیم فنی به کمک نرم افزار نیز معرفی کرده اند. به زبان ساده بگویم، بجای اینکه یک شی را با خط کش یا دست بکشید، با اتوکد همان را بصورت دقیق و سریع، با رایانه ترسیم می کنید.

قابلیت‌های نرم افزار اتوکد چیست

برنامه اتوکد دارای ویژگی های زیادی است که در این قسمت به آنها اشاره خواهیم کرد از جمله قابلیت داشتن قسمت فرمان متنی چند خطی یا امکان استفاده از پسوند سفارشی DWG، امکان کامنت گذاری در کنار نقشه ها، همچنین از کیفیت بالایی برخوردار است.

پردازش و چاپ طرح ها و قابلیت بازیابی فایل ها از دست رفته، قابلیت ترسیم دوبعدی و سه بعدی، جلوگیری از تغییرات ناخواسته، قابلیت ترسیم سه بعدی واقعی و رایگان سه بعدی و دو بعدی محیط و ابزار طراحی و ترسیم، چرخش 360 درجه نتایج نقشه ها در انعطاف پذیری بالا در رابط کاربری که استفاده در این نسخه برای پروژه های حرفه ای و دقیق بسیار آسان تر است. علاوه بر این، دارای محیط برنامه نویسی پیشرفته برای کاربردهای خاص، قابلیت ترکیب بخش های مربوط به اکسل و اتوکد، مدیریت کامل بر روی لایه های نقشه و انتقال آسان تنظیمات بین کامپیوترهای مختلف، تسهیل اشتراک گذاری طرح ها با حداقل حجم و حداکثر کیفیت بین کاربران.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *