بهترین مارک کلید و پریز در بازار ایران کدام است؟

بهترین مارک کلید و پریز در بازار ایران کدام است؟

پیدا کردن بهترین مارک کلید و پریز در بازار ایران از بزرگ‌ترین دغدغه‌های طراحان، مهندسان ساختمان و تکنسین‌ها به‌شمار می‌رود. در گذشته بیشتر کلید و پریزها از کشورهای خارجی وارد می‌شدند؛ درواقع، بسیاری از مردم به برندهای ایرانی اعتماد نداشتند. به مرور زمان با پیشرفت تکنولوژی و رعایت کلیه استانداردها، توسط شرکت‌های ایرانی، کیفیت این محصولات به شدت افزایش یافت. درواقع، این روزها بسیاری از برندهای ایرانی با تولید محصولات خود براساس استانداردهای روز دنیا، حتی کیفیت بسیار بالاتری از برندهای خارجی دارند. در ادامه با بهترین مارک‌های کلید و پریز ایرانی و خارجی در بازار ایران آشنا می‌شوید.

معرفی بهترین مارک کلید و پریز در بازار ایران

بهترین انواع مارک‌های کلید و پریز در بازار ایران عبارتند از:

تولید انواع کلید و پریز توسط برند برکر

برکر یکی از معروف‌ترین برندهای تولید انواع تجهیزات برق ساختمان آن هم به‌طور هوشمند است. کشور آلمان از آن دسته کشورهایی است که محصولات آن‌ها به کیفیت بالای خود شهرت زیادی دارند. برند برکر نیز از بهترین برندهای تولیدکننده انواع کلید و پریز به صورت لمسی و هوشمند با توجه به استانداردهای روز دنیا و زیرنظر مجرب‌ترین متخصصان در این کشور به‌شمار می‌رود. اگر شما هم از علاقه‌مندان محصولات بسیار با کیفیت و هوشمند هستید، می‌توانید از محصولات این برند استفاده کنید.

کلید و پریز ایران الکتریک

اگر از مهندسان ساختمان و یا بهترین تکنسین‌ها در مورد بهترین برند ایرانی در مورد کلید و پریز بپرسید، آن‌ها برند ایران الکتریک را به شما معرفی می‌کنند. این برند از سال 1361 فعالیت خود را آغاز کرده و تا امروز جز بهترین برندهای ایران شناخته می‌شود.

استفاده از بهترین دستگاه‌ها و تجهیزات روز و توجه به آخرین استانداردها و متدهای روز دنیا، باعث شده تا محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار شوند. علاوه‌براین، این برند در تولید محصولات خود از بهترین مواد اولیه استفاده می‌کند؛ به همین دلیل، کلیه محصولات این برند دارای کیفیت بسیار بالایی هستند.

کیفیت محصولات این برند به حدی بالا است که صادرات آن‌ها به خارج از کشور نیز صورت می‌گیرد. همچنین تنوع محصولات این برند بسیار بالا بوده و پرفروش‌ترین مدل‌های آن شامل مدل‌های الیزه، برلیان، ترنسپرنت و سیستما هستند.

کلید و پریز ویرا الکتریک (بهترین مارک کلید و پریز در بازار ایران)

به‌دلیل استفاده از آخرین فناوری‌های روز و آزمایشگاه‌های پیشرفته و ساخت انواع نمونه برای بررسی کیفیت انواع کلید و پریز، این برند نیز به یکی از بهترین انواع مارک‌های کلید و پریز تبدیل شده است. مکانیسم‌های پیشرفته که این برند برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند باعث شده تا مشتریان بیشترین آمار رضایت را پس از استفاده از محصولات آن اعلام کنند. این برند برای تولید محصولات خود از مواد متفاوتی مانند پلاستیک، شیشه و یا ترکیبی از هردو زیر نظر مجرب‌ترین متخصصان استفاده می‌کند.

کلید و پریز دلند الکتریک

مهمترین شعار این شرکت این است که دلند همیشه سربلند!! یکی از مهمترین ویژگی‌های این برند، تولید محصولات متنوع با توجه به سلیقه مشتریان است. درواقع، تنوع این محصولات بسیار بیشتر از سایر برندها بوده و هر مشتری با توجه به دکوراسیون منزل خود می‌تواند پریز با رنگ و طراحی موردنظر را انتخاب کند. این شرکت در سال 1361 فعالیت خود را آغاز کرده و در دوران جنگ تحمیلی موفق به دریافت لوح‌های تقدیر زیادی شده است.

کلید و پریز آسیا

این برند نسبت به دو برند قبلی سابقه بیشتری داشته و شروع به کار آن از سال 1359 بوده است. چهار دهه فعالیت و رضایت بالای مشتریان باعث شده تا اعتبار این برند هر روز بیشتر از روز قبل شود. این برند ایرانی برای تولید محصولات با کیفیت، بهترین افراد متخصص را استخدام کرده و تولید با استفاده از بهترین مواد اولیه صورت می‌گیرد. این برند نیز از محبوب‌ترین برندهای ایرانی به‌شمار رفته که محصولات با کیفیت را با مناسب‌ترین قیمت به مشتریان خود عرضه می‌کند.

کلید و پریز جهان الکتریک

از آغاز به فعالیت این برند حدود 40 سال گذشته است. این برند تمام تلاش خود را برای صادرات انواع محصولات خود مخصوصاً کلید و پریز قرار داده است. درواقع، محصولات این برند به حدی کیفیت بالایی دارند که حتی در خارج از کشور نیز، افراد زیادی اقدام به خرید محصولات این برند می‌کنند. عملکرد خوب این برند باعث شده تا این شرکت بتواند نشان ملی استاندارد و گواهینامه‌های معتبر را دریافت کند. همچنین محصولات این برند در طرح‌ها و برندهای مختلفی تولید شده و مشتریان با توجه به سلیقه خود می‌توانند رنگ و مدل موردنظر را انتخاب کنند.

کلید و پریز اشنایدر (بهترین مارک کلید و پریز در بازار ایران)

برند اشنایدر، از محبوب‌ترین برندهای تولید انواع تجهیزات برقی مخصوصاً انواع کلید و پریز است و به همین دلیل در ایران دارای نمایندگی اشنایدر متعددی است. این برند در کشور فرانسه تولید شده و به‌دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب، در کشور ایران بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شرکت در سال 1836 فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون به‌دلیل کیفیت بالا هنوز به تولید محصولات خود ادامه می‌دهد.

کلید و پریز پارت الکتریک

این برند نشان ملی استاندارد ایران و مجوز صادرات اروپا CE را دارد، به همین دلیل از بهترین شرکت‌های تولیدکننده انواع کلید و پریز در کشور ایران به‌شمار می‌رود. البته این شرکت تنها، کلید و پریز تولید نمی‌کند و از دیگر محصولات تولیدی این برند می‌توان به

محافظ نوسانات برق، ترمینال­‌های صنعتی، چند راهی الکتریکی، هواکش­‌های خانگی و صنعتی و … اشاره کرد. تنوع محصولات این برند بسیار بالا بوده و این محصول در سال‌های 91 و92 بهترین لوح طلایی واحد کیفی را دریافت کرده که نشان از کیفیت بالای محصولات این برند است.

کلید و پریز خیام الکتریک

این برند نیز از جمله برندهایی است که کمتر متخصصی را می‌توان یافت که این برند را نشناسد. درواقع، در بیشتر خانه‌ها محافظ‌های تولید این برند مورداستفاده قرار می‌گیرد. این برند در سال 1365 فعالیت خود را آغاز کرده و به‌دلیل تولید محصولات با کیفیت، در سال‌های 1394 و 1395، این کشور به‌عنوان واحد نمونه شناخته شده است. در کنار کیفیت بالا، محصولات این برند به‌عنوان محصولاتی قیمت مناسب نیز در بازار شناخته می‌شوند.

کلید و پریز نستک

شرکت نوین سازان تارا کاوش، با عنوان تجاری نستک در این زمینه فعالیت می‌کند. این شرکت برای تولید انواع محصولات خود از دانش فنی کشور آلمان استفاده کرده تا بتواند بهترین محصولات را به مشتریان خود عرضه کند. این برند در بازار ایران به اجرای پروژه‌های هوشمندسازی لوکس پرداخته و انواع کلید و پریزهای هوشمند و لمسی را تولید می‌کند. کلیه محصولات این برند، دارای بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت هستند.

کلید و پریز فاین الکتریک

این مجموعه سابقه زیادی در تولید محصولات برقی نداشته ولی در همین مدت کوتاه با تولید محصولات با کیفیت توانسته نظر مثبت مشتریان را به خود جلب کند. علاوه‌براین، محصولات این برند قیمت بسیارمناسبی نیز دارند.

خلاصه

خرید بهترین مارک کلید و پریز در بازار ایران از مهمترین دغدغه‌های مهندسان و تکنسین‌ها در صنعت تجهیزات برقی است. در این مقاله بهترین شرکت‌های تولید انواع کلید و پریز به شما عزیزان معرفی شدند. آن چه که در خرید این کلید و پریزها اهمیت دارد؛ خرید محصولات اورجینال از نمایندگی اصل است. شرکت انیپکو از مطمئن‌ترین برندهای فروش محصولات مختلف برقی از جمله انواع کلید و پریز برقی به مشتریان با ارائه گارانتی ضمانت اصل به‌شمار می‌رود. یکی از بهترین برندهای ارائه شده در این مجموعه برند برکر بوده که با ضمانت اورجینال و گارانتی اصل با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با پشتیبانان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *