پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

اول از همه لازم است که بدانید اسکوپ کردن یعنی چه زیرا با این واژه زیاد سر و کار داریم. به پیچ و رولپلاک کردن سنگ نمای ساختمان اسکوپ کردن می گویند. برای اینکه از خطرات مالی و جانی ناشی از افتادن سنگ های ساختمان جلوگیری کنیم بهترین کار پیج و رولپلاک کردن نمای ساختمان است. برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه از سوی نمای ساختمان باید از پیچ و رولپلاک نمای ساختمان استفاده کنیم زیرا هم باعث میشود که نمای ساختمان زیباتر شود  هم موجب می شود که امنیت لازم برای نمای ساختمان فراهم شود. در ساختن نمای ساختمان به هیج عنوان نباید از سنگ گرانیت استفاده کرد زیرا پیج و رولپلاک نمای ساختمان نمی توانند آن را تحمل کنند و  در نتیجه خطر افتادن آنها بیشتر است. از عواملی دیگری که موجب افتادن سنگ نمای ساختمان ها می شوند می توان به طوفان های شدید و زلزله و عمر بنا قدیمی اشاره کرد. الو راپل بهترین مرجع اسکوپ و پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می باشد.

پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان

پیچ و رولپلاک سنک نمای ساختمان برای تمامی ساختمان هایی که نمای آن ها سنگ است عملی الزامی است. رولپلاک های سنگ نمای ساختمان از جنس پلاستیک بوده و نوعی بست خیلی محکم هستند و همچنین دارای شکل مخروط هستند تا بتوانند به راحتی داخل سنگ فرو بروند. همچنین لازم به ذکر هست بهترین پیچ برای سنگ نمای ساختمان و اسکوپ کردن پیچ های گالوانیزه می باشند. این پیچ ها ثابت کرده اند که در شرایط جوی شدید چه گرما و چه سرما مقاومت خوبی دارند و باید بر روی بتونه کار شوند. با قرار دادن آنها بر روی بتونه آنها استحکام لازم را از قائده خود کسب می کنند و به بهترین شکل ممکن داخل سنگ فرو می روند.

مزایای اسکوپ کردن سنگ نما عبارت‌اند از:

اسکوپ کردن سنگ نمای ساختمان مزیت های خیلی زیادی دارد. اول مهم تر از همه وقتی که شما از اسکوپ مردن استفاده کنید در هزینه های اجرای نما، بازسازی آن و حتی ترمیم آن صرفه جویی می شود. دوم، اسکوپ کردن سنگ نما دردسر های داربست را ندارد و نسبت به روش های دیگر بسیار در وقت و زمان شما صرفه جویی می شود، این بخاطر این است که اسکوپ کردن سنگ نما به تجهیزات کمتری نسبت به سایر روش ها لازم دارد. از دیگر مزایای این روش می توان به عایق حرارتی شدن سنگ نمای ساختمان، سرعت بالای اجرای عمل اسکوپ و بالا رفتن طول عمر نمای ساختمان اشاره کرد. لازم به ذکر است سنگ هایی که بر روی خود سوراخ ندارند باید اسکوپ شوند تا ماندگاری بیشتری بر روی ساختمان داشته باشند و به همین دلیل است که سنگ گرانین به عنوان سنگ نما استفاده نمی شود. اسکوپ کردن سنگ گرانیت به دلیل استحکام بالای آن بسیار دشوار است در نتیجه به همین دلیل ساختمان های کمی با سنگ نمای گرانیت وجود دارد.

مراحل اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

مراحل اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به ترتیب زیر می باشند:

  1. ابتدا سنگ های قرنیز را پیج و رولپلاک کرده
  2. برداشتن سنگ نما های قدیمی یا محکم کردن آنها
  3. سوراخ کردن سنگ نما ها برای باز شدن جا برای پیچ ها به وسیله دریل
  4. قرار دادن پیچ ها در سوراخ های درست شده توسط دریل
  5. بستن پیچ ها با رولپلاک و پیچ بند های مخصوص نمای ساختمان
  6. نصب سنگ نما های افتاده شده
  7. ترمیم بافت بین سنگ ها توسط مخلوطی از چسب، سیمان و پودر سنگ
  8. و در آخرین مرحله اجرای بتونه بر روی پیچ ها برای استحکام آنها

قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان

قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان به عوامل مختلفی بستگی دارد که الان به خدمت شما عرض میکنم. اولین فاکتور قیمت گذاری تعداد طبقات ساختمان شما می باشند که طبیعتا هرچه تعداد طبقات شما بیشتر باشد قیمت بالاتر می رود. جنس و نوع سنگ نمای شما دیگر فاکتور قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان می باشد زیرا اسکوپ کردن سنگ باهم متفاوت است و در بعضی سنگ ها دشوار تر است. نوع پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان از دیگر معیار قیمت است. همچنین لازم به ذکر است که وسعت پروژه و پیچیدگی نمای ساختمان شما در قیمت گذاری پیچ و رولپلاک نمای ساختمان تاثیر زیادی می گذارند. نوع مصالحی که برای ساختمان شما استفاده می شود هم در قیمت تاثیر گذار است و هرچه درچه مصالح بالاتر باشد قیمت نیز بالاتر می رود.

شرکت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در تهران

بسیاری از ساختمان های تهران قصد دارند که نمای مستحکم تری داشته باشند و امروزه داشتن نمایی محکم ضروری است زیرا حوادث ناشی از محکم نبودن نمای ساختمان بسیار خطرناک هستند. پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان هم از ابتدا ساخت و ساز امکان پذیر است و هم بعد از به اتمام رساندن ساختمان و همچینین برای ترمیم و یا بازسازی سنگ های ساختمان نیز امکان پذیر است. شرکت الو ارپل آماده خدمت به شما در خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در تهران می باشد. دیگر لازم نیست از افتادن سنگ نمای خود استرس داشته باشید کافیست کارتان را به ما بسپارید و از ما  کیفیت و قیمت مناسب بخواهید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با داربست

یکی از سوالاتی که ممکن است تا اینجا کار برای شما پیش آمده باشد این است که محکم کردن سنگ نمای ساختمان با داربست بهتر است یا بدون داربست؟ پیچ رولپلاک مردن در هر دو حالت انجام می شود. پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با داربست چند مشکل دارد، اول از همه فضای زیادی را اشغال میکند و ممکن است جلوی رفت و آمد دیگران را بگیرد. از دیگر معایب آن هزینه و وقت زیادی است که از ما میگیرد. همچنین لازم به ذکر است که بستن داربست کاری بسیار تخصصی است و فقط توسط افراد ماهر باید انجام شود. در این چند مورد ما می توانیم  از داربست استفاده کنیم: نورپردازی نمای ساختمان، سنگ‌کاری، پیچ و رولپلاک کردن نما، شست و شوی نما، بنرهای تبلیغاتی، نصب بیلبوردها

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست یا همان روش راپل با طناب انجام می شود و به همین دلیل در هزینه و زمان شما بسیار صرفه جویی می کند. نصاب سنگ نمای بدون داربست حتما باید دارای بیمه و قرارداد باشد و چون روی طناب کار می‌کند، باید تجربه کافی داشته باشد زیرا این کار خطرات جانی دارد. متخصصین به شما اطلاع می دهند که آیا کار شما به دار بست نیاز دارد یا خیر پس از این بابت خیالتان راحت باشد. شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما کمک بگیرید.

زمان مناسب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان را در تمامی فصول سال می‌توان انجام داد و چیزی که مهم است شرایط هوا است، غیر از شب‌هایی که دمای هوا زیر صفر درجه سانتی گراد باشد و روزهای بارانی می توان پیچ و رولپلاک نماس ساختمان را انجام داد، زیرا راپل کاران همراه خود ابزارآلات برقی میاورند و امکان اتصال و برق‌گرفتگی وجود دارد. بیشترین ریزش نما در مواقع طوفان شدید اتفاق می افتد و بهترین زمان برای اجرای کار در زمانی است که هوا صاف و دمای هوا مساعد باشد.

دلایل ریزش سنگ نمای ساختمان

دلایل ریزش سنگ نمای ساختمان زیاد هستند که ما چند مورد از آنها را توضیح می دهیم. سنگ نما ها بعد از مدت طولانی اون چسبندگی صابق را ندارند و حوادثی از جمله زلزله، طوفان شدید، جابجایی ساختمان، قرو نشست زمین، انقباض و انباساط ناشی از تغییرات دما و بد بودن کیفیت مصالح استفاده شده باعث می شوند که چسبندگی آنها کمتر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *